”Nya” Nightwish

Ja, den är väl inte så ny längre, men jag sitter och lyssnar på den senaste Nightwish-plattan. Jag har inte lyssnat på Nightwish sen det begav sig med Wishmaster, men det här är hursomhelst inte så dumt. Tralligt och festligt. Efter en titt på de två videosarna som ligger ute på youtube tycker jag att hon rör sig mer som Britney Spears än på något metal-manér, men det passar nog för Nightwish är ju trots allt ganska poppigt. Den ena, Amaranth, har en lustig video om nån ängel i något lattjoland, och så sitter bandet och spelar i underjorden, vad mer behövs? Den andra är tråkigare och har ingen direkt story, utan de står bara och spelar. Men varför har grabbarna i bandet klätt ut sig till brudar? :-)

14 december , 2007. Etiketter: . musik.

4 kommentarer

  1. Ina replied:

    Well i dont understand what you’re saying, I like this song, and I think that their new album is very good. Im great Tarja’s fan, but I like Anette to!
    Gteetings from Serbian’s Nightwish fun blog, and me personaly –INA!! :):):):):):):):):):):):):):)

  2. Lina replied:

    Varför klär ALLA hårdrocksgubbar ut sig till brudar vore ju en mer rättvis fråga

  3. banjokossan replied:

    Det kanske man kan undra men här undrar jag nog mest varför de har på sig brud-skal :-)

    Sen så vet jag inte om många klär ut sig till brudar… Kolla här liksom:

    Fast du kanske mer tänker på något i stil med det här?

    Men så är ju inte Poison hårdrock faktiskt…

  4. Lina replied:

    HAHAHAHAHA

Lämna en kommentar

Trackback URI